Voorbij weekend namen onze G sporters, naar jaarlijkse gewoonte deel aan de Special Olympics. Dit jaar in de Hoge Venen.
Alles begon met een openingsceremonie, en dan 3 dagen vol wedstrijden, vriendschappen, gezondheidsproeven en podiumplaatsen. Tot slot nog een officiƫle slotceremonie.
Uiteindelijk moe maar voldaan naar huis.







































